Навчальні матеріали
Проект “народної” програми з інформатики для 5-9 класів
Опорні уроки для 5 класу (Windows 7, Office 2010)
Шаблон план-конспектів уроків
Шаблон план-конспекту уроку інформатики[1]
Дата: ________ | урок № _____ |
Тема: ***********.
Мета: ***********
Підручники та обладнання:
************
Комп’ютери, об’єднані у локальну мережу.
Інтерактивна дошка (бажано) або проектор.
Тип уроку: **************.
Інформаційні джерела:
**************
Структура уроку
I | Організаційна частина | 1 хв. |
II | Мотивація навчальної діяльності | 1 хв. |
III | Оголошення теми і завдань уроку | 1 хв. |
IV | Пояснення нового навчального матеріалу | 10 хв. |
V | Правила виконання вправи. Інструктаж з ТБ | 3 хв. |
VI | Письмове або комп’ютерне тестування для оцінювання теоретичних знань | 10 хв. |
VII | Робота на комп’ютері для формування практичних навичок та їх оцінювання | 15 хв. |
VIIІ | Інструктаж щодо виконання домашнього завдання | 2 хв. |
ІХ | Рефлексія. Підсумок уроку | 2 хв. |
Хід уроку
I. Організаційна частина
Привітання. Учні сидять за партами або столами. У кожного учня – навчальний підручник іручка. Мобільні телефони учні вимикають!
Комп’ютери можуть бути вимкнені або увімкнені, залежно від організації роботи у кабінеті інформатики.
II. Мотивація навчальної діяльності
- Сьогодні ви навчитесь *********.
- Уважно слухайте пояснення вчителя. Це вам допоможе сформувати та вдосконалити необхідні для подальшої роботи знання та навички, одержати хорошу оцінку.
- Оцінки за знання теорії та за практичні навички поточного уроку ви будете «заробляти», виконуючи завдання у робочому зошиті.
- Під час виконання завдань дозволяється користуватися власними джерелами інформації: підручником, довідником, конспектом тощо.
III. Оголошення теми і завдань уроку
- Тема уроку «******************». Цей параграф було задано додому для попередньо ознайомлення. Хто це зробив, буде сьогодні почувати себе більш впевнено.
- Виконуючи завдання у зошиті, учень може заробити оцінку до 12балів: до 6 балів за знання теорії + до 6 балів за практичні навички.
IV. Пояснення нового навчального матеріалу
- Сподіваюся, що всі заздалегідь ознайомилися вдома з навчальним матеріалом до сьогоднішнього уроку.
- Може у когось виникли питання? Краще запитати зараз, ніж під час виконання практичної роботи.
- Відкрийте підручник на с. ***. Давайте розглянемо тему, яку будемо сьогодні вивчати.
- Зверніть увагу на такі ключові моменти:
Далі вчитель коротко пояснює і коментує навчальний матеріал на с. ***. Для унаочнення рекомендується використовувати наявні технічні засоби: мультимедійну дошку, проектор, екран монітора вчительського комп’ютера тощо.
- Все зрозуміло? Готові до виконання завдання у зошиті?
V. Правила виконання практичної роботи. Інструктаж з ТБ
- Черговий, роздайте робочі зошити. Відкрийте зошит на с. 4, прочитайте правила техніки безпеки при роботі на комп’ютері.
- Відкрийте с. ***, на якій знаходиться вправа «******». Запишіть номер свого комп’ютера, сьогоднішню дату, поставте підпис, що ознайомились з правилами техніки безпеки при роботі на комп’ютері.
- Списувати не раджу! За однакові відповіді у завданні вчитель може поставити 0балів обом учням, не досліджуючи, хто у кого списав.
VI. Письмове або комп’ютерне тестування для оцінювання теоретичних знань
- Учням 5-6 класів пропонується виконатизавдання, що вимагають певних знань теорії із записом відповідей у робочому зошиті умісця, позначені «________». Зверніть увагу, що вкінці кожного завдання є поле результату у вигляді «___», уякому вчитель за виконане завдання вписує «1», за невиконане – «0».
- Учням 7-9 класів пропонується пройти комп’ютерне тестування з теми поточного уроку за допомогою спеціальної програми. Оцінка до 6 балів за знання теорії виставляється автоматично і записується у протокол на вчительському комп’ютері.
VІI. Виконання завдань на комп’ютері для оцінювання практичних навичок
- Практичні завдання відповідно до теми поточного уроку виконуються на комп’ютері, за що можна також отримати до 6 балів.
- Таким чином, виконуючи вправу, учень може заробити оцінку до 12балів: до 6 балів за знання теорії + до 6 балів за практичні навички.
- Ті з вас, хто найшвидше виконає вправу, зможуть отримати додаткові завдання. Результат їх виконання може покращити загальну оцінку.
VIII. Інструктаж щодо виконання домашнього завдання
- Попередньо ознайомтеся з темою «********», яка буде вивчатися наступного уроку.
- Під час виконання вправи у вас могли виникнути різноманітні питання. Сподіваюсь, що відповіді на них ви знайдете у підручнику.
IX. Рефлексія. Підсумок уроку
- Сьогодні ви ознайомились з темою «********» та отримали відповідні практичні навички. Як ви вважаєте, де вони можуть бути застосовані? Отримані знання та навички стануть вам у нагоді при вивченні інших предметів? Наскільки корисною була набута вами нова інформація?
Загальну оцінку, тобто, суму балів, одержаних за виконання завдань, вчитель виставляє увідповідному полі зошита.
- Найкращі результати під час уроку продемонстрували такі учні: ______.
[1] Не виключається впровадження нестандартних форм і методів проведення уроку
Коментарi